.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان مهم استاندار سابق گلستان درمراسم تودیع

استاندار سابق گلستان با اشاره به اینکه خواص ما همراه با نظام و ولایت هستند، خاطر نشان کرد: اندکی از خواص هستند که با نظام همراهی ندارند اما اکثر خواص جامعه همراه با ولایت و نظام هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از گلستان ما ؛ جواد قناعت، استاندار سابق گلستان، روزگذشته ( 26 آبان ) در جلسه شورای اداری استان که به منظور تودیع وی شکل گرفته بود گفت : در حادثه روز عاشورا بهترین های عالم هستی به شهادت رسیدند که امام رضا (ع) می فرمایند گریه بر امام حسین (ع) گناهان بزرگ را فرو می ریزد.

وی با بیان اینکه شهادت از جایگاه رفیعی برخوردار است، افزود: ظرفیت های فراوانی در نهضت و مکتب امام حسین(ع) وجود دارد و روز عاشورا روز بسیار سختی بود و کسانی به شهادت رسیدند که باعث به درد آمدن دل حجت حق شدند .

استاندار سابق گلستان تصریح کرد: جایگاهی که قمر بنی هاشم بدست آورد به خاطر این بود که امام زمان خود را شناخت و در پرتو خدمت و ارادت به امام زمان به این مقام و منزلت عظیم رسید.

وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی ایستادگی لشگر دشمن در مقابل امام حسین(ع) لقمه حرام بود که باعث شد در مقابل یک انسان کامل به جنگ برخیزند، یادآور شد : برای اینکه به سعادت برسیم باید با پاکی همراه باشیم و یکی از مراحل رسیدن به کمال مقام معیّت و همراهی است.

قناعت با اشاره به لزوم درس گیری و انطباق نهضت امام حسین با حال حاضر برای جلوگیری از تکرا تاریخ پرداخت و گفت :  در داخل کشور همه کسانی که در مقابل امام راحل و مقام معظم رهبری می ایستند و  یا حتی یک انقلطی می آورند ، رد پایی از لقمه های حرام در زندگی شان دیده می شود .

وی با طرح این سوال که " برای سفر آخرت ما با کی هستیم و یا اینکه ما با چه کسی همراه هستیم " ، افزود : عده ای در داخل اعتقاد دارند و علاقمند هستند که با آمریکا ، اسرائیل ، سران عرب ، اصحاب فتنه و ... باشند و در مقابل عده ای اعتقاد دارند و علاقمند هستند که با اهل بیت ، امام زمان ، شهدای عزیز ، امام راحل و مقام معظم رهبری باشند .

استاندار سابق گلستان با اشاره به جایگاه ارزشمند ولایت فقیه در نظام اسلامی گفت: همه باید به جایگاه رفیع ولایت فقیه چنگ زنند چرا که سعادت و رستگاری در همراهی و معیّت با این مقام است که در این صورت منجر به آباد شدن دنیا و آخرت ما خواهد شد .

وی با بیان اینکه بصیرت در دین نقطه کلیدی است، افزود: برای اینکه کربلاها بار دیگر تکرار نشود باید همه خواص بصیرت را در دستور کار خود قرار دهند و با شناخت گوهر ارزشمند وجود مقام معظم رهبری بر مدار ولایت حرکت کنند .

قناعت در ادامه به نقل جمله ای از آیت الله علوی گرگانی از مرجع بزرگوار تقلید پرداخت:  که آیت الله علوی گرگانی در جایی فرموده اند : " مقام معظم رهبری واجب الاطاعه هستند . "

وی افزود : دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری فقط به صحبت پشت تریبون نیست بلکه باید در صحنه عمل از ولایت و رهبری دفاع کرد و امروز مقام معظم رهبری هوشمندانه موضوع فتنه 88 و ظلم بزرگ سران فتنه به نظام و انقلاب و مردم را یاد آوری می کند تا به فراموشی سپرده نشود و این نشان می دهد همه ما در معرض امتحانیم .

قناعت با بیان اینکه من در تاریخ 88/9/9 برای استانداری گلستان معارفه شدم گفت : من به سبب این که آغاز به کارم با حماسه 9 دی 88 و پایان خدمتم هم در ایام محرم 92 بود ، خدا را شاکرم و مردم گرگان با درایت و هوشیاری مثال زدنی خود در روز 8 دی به صورت خودجوش به صحنه آمدند و در مقابل فتنه 88 و سران آن موضع گرفتند .

 وی با اشاره به اینکه خواص ما همراه با نظام و ولایت هستند، خاطر نشان کرد: اندکی از خواص هستند که با نظام همراهی ندارند و در لذایذ دنیوی ، شهرت ، فرزند ، پست و ... گم می شوند اما اکثر خواص جامعه همراه با ولایت و نظام هستند.

استاندار سابق گلستان در خصوص عملکرد 4 ساله خود در گلستان، گفت: ثبت جهانی برج قابوس در یونسکو ، افتتاح و بهره برداری از سیمان پیوند گالیکش ، بهره برداری از پایگاه امداد هوایی و استقرار بالگرد ، بهره برداری از فرودگاه کلاله و بهره برداری از کارخانه نبرد فولاد از جمله اقدامات انجام شده در طول خدمت بنده بود.

قناعت افزود: احداث سایت پرورش میگوی گمیشان ، مبارزه جدی با مواد مخدر ، فعالیت های فرهنگی جریان ساز مثل ستاره صبح و اجلاس پیر غلامان ، برگزاری انتخابات های سالم ، جذب سرمایه گذاری خارجی ، گاز رسانی به روستاها ، حل مشکل آب شرب گرگان ، افتتاح فرمانداری ویژه در گنبد ، جاده سازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نیز از دیگر اقداماتی است که با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی گلستان به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به پروژه پتروشیمی گلستان خاطرنشان کرد : این پروژه از پروژه های نیمه تمام بوده که در این بخش ناموفق بودیم اما اقدامات خوبی از سوی نمایندگان استان صورت گرفته است.

گفتنی است، مراسم تودیع استاندار سابق با حضور اعضای شورای تامین استان ، معاونین استانداری ، نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، ائمه جمعه شیعه و سنی ، مدیران دستگاه های اجرایی استان ، فرمانداران و بخشداران و  عباسی دبیر مجمع نمایندگان شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی انجام شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1392
سخنان مهمش کجا بود؟؟
محمد 27 آبان 1392
این سخنان رو بااید از یک مقام مذهبی انتظار داشته باشیم تخصص و کارکرد ایشان مدیریت در سطخ استانداری بوذ باید وقت بیشنری به گزارش اقدامات خود میداد.
حسنک 27 آبان 1392
گفتی چطور توی آموزش و پرورش مازندران استخدامت کردند تا بتونی استاندار بشی ؟
مهدي 27 آبان 1392
فتنه اصلي تفكرات شما و امثال شماست
مهدي 27 آبان 1392
امام حسين (ع) در نامه اي به معاويه :
:و ما اعلم فتنه اعظم من ولايتک هذه الامة ؛ من فتنه اي سهمگين تر از حکومت تو بر اين امت سراغ ندارم ...
نا شناس 26 آبان 1392
آقاي قناعت در مورد نحوه رفتن خود به تمتع با وجود انتظار هزاران نفر در سالهاي متمادي و يا استخدام خودشان در دوره احمدي ن‍ژاد و انتقال از دانشگاه آزاد به آموزش و پرورش و انتقال به دانشگاه فرهنگيان ساري در روزهاي آخر دوره استانداري توضيح ندادند
ولايت چه نيروهايي داره ... الحمدلله بازي با كلمات را خوب بلدند همين
نا شناس 26 آبان 1392
ببين چه كسي دم از ولايت مي زنه كسي كه تمتع رفتنش هم سوء استفاده از فرصت استانداري است .
نا شناس 26 آبان 1392
اين جمله قناعت كه افرادي در لذایذ دنیوی ، شهرت ، فرزند ، پست و ... گم می شوند اما اکثر خواص جامعه همراه با ولایت و نظام هستند برايم جالب بود ايشان از فرصت استانداري براي تمتع رفتن استفاده مي كنند ، از فرصت استانداري برا استخدام در دستگاه دولتي استفاده مي كنند بعد ديگران را متهم به شهرت و لذات دنيا مي كنند آفرين به چنين نيروي خدوم و مخلصي !
نا شناس 26 آبان 1392
حرف های تکراری همیشگی بود کجای این صحبت مهم بود که تیتر زدید سخنان مهم
نا شناس 27 آبان 1392
آقاي قناعت تو كه اينقدر ادعاي اصولگرائي داري با فرمانده گردانت توي استانداري اينطوري رفتار نميكردي . دعام اينه كه تو با اون احمدي نژادت با اون چيزي كه امامت قرار دادي محشور بشي كه كل شئيا احصيناه في امام مبين
بابل 28 آبان 1392
آقای قناعت از خوانواده های شهدا و اهل آمل هستند و قبلا کارمند دانشگاه آزاد بودند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.413 seconds.